کلینیک روانشناسی و مشاوره

خانواده درمانی
خانواده درمانی چیست و چه مشکلاتی را برطرف می کند؟ برای دریافت نوبت مشاوره خانواده درمانی به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره زوج درمانی
زوج درمانی چیست و زوج درمانگر چه وظایفی دارد؟ برای دریافت نوبت مشاوره زوج درمانی به صورت حضوری، تلفنی وارد سایت شوید.
مشاوره اختلال شخصیت
مشاوره اختلال شخصیت چه وظایفی دارد و چه مشکلاتی را حل می کند؟ برای دریافت نوبت مشاوره اختلال شخصیت به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره خیانت همسر
مشاوره خیانت همسر چه کمکی به یک رابطه می کند؟ برای دریافت نوبت مشاوره خیانت به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره بارداری
مشاوره بارداری چه مشکلاتی را می تواند قبل یا در دوران حاملگی حل کند؟ برای دریافت نوبت مشاوره بارداری به صورت حضوری، تلفنی وارد سایت شوید.
دکتر روانشناس کودک و نوجوان
بهترین فوق تخصص های روانشناسی کودکان و نوجوانان در کلینیک چند تخصصی پزشک اول آماده خدمت رسانی هستند. جهت دریافت نوبت و مشاهده اطلاعات بیشتر، کلیک کنید.
مشاوره جنسی (سکس تراپی)
چه کسانی به مشاوره جنسی یا سکس تراپیست نیاز دارند؟ برای دریافت نوبت مشاوره جنسی و سکسولوژی به صورت حضوری، تلفنی وارد سایت شوید.
مشاوره طلاق
بهترین مشاور یا روانشناس خانواده در تهران را از کلینیک مغز و اعصاب پزشک اول– برای دریافت وقت مشاوره خانواده به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره خانواده
بهترین مشاور یا روانشناس خانواده در تهران را از کلینیک پزشک مغز – برای دریافت وقت مشاوره خانواده به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره ازدواج
مشاوره قبل از ازدواج چه مزایایی دارد و چه کسانی به آن نیاز دارند؟ برای دریافت نوبت مشاوره ازدواج به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره فردی
بهترین مشاور یا روانشناس فردی در تهران از کلینیک مغز و اعصاب پزشک اول – برای دریافت وقت مشاوره فردی به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.
مشاوره کودک و نوجوان
مشاور کودک و نوجوان چه وظایفی دارد و چه مشکلاتی را برطرف می کند؟ برای دریافت نوبت مشاوره کودک و نوجوان به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین وارد سایت شوید.

در کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره، شما می‌توانید با فردی صحبت کنید که برای کمک به دستیابی به اهداف زندگی و برطرف کردن نگرانی‌هایتان آموزش دیده است. مشاوران مرکز مشاوره ابتدا تلاش می‌کنند نگرانی‌ها، نقاط قدرت و اهدافتان را به خوبی درک و سپس درباره رویکردهای درمانی با شما صحبت کنند. در کلینیک روانشناسی، روانشناسان از روش‌های درمانی اثبات‌شده برای کمک به حل مشکلات مهم زندگی شما استفاده می‌کنند.

معرفی مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی پزشک اول در تهران

هدف پزشک اول به عنوان برترین کلینیک روانشناسی در تهران، استفاده از جدیدترین و بهترین روش‌های درمان موجود برای افزایش شادی، سلامتی و رفاه مراجعه‌کنندگان است. بهتر است بدانید، ما از رویکردهایی استفاده می‌کنیم که تحقیقات علمی، تأثیرگذاری آن‌ها را اثبات کرده‌اند و با نیازهای فردی شما مطابقت دارد. مرکز مشاوره پزشک اول آماده است خدمات مشاوره‌ای مقرون‌به‌صرفه خود را به تمام گروه‌های سنی ارائه کند.

کلینیک روانشناسی در تهران

خدمات مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی پزشک اول

مهم نیست درگیر یک بیماری خاص روانی هستید یا احساس می‌کنید چیزی غیرعادی یا نامطلوب در زندگیتان وجود دارد، مرکز خدمات روانشناسی پزشک اول می‌تواند در برطرف کردن هر مشکلی به شما کمک کند. تیم ما تجربه کافی در ارائه خدمات زیر را دارند. البته تجربه آن‌ها محدود به این موارد نیست.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج، نوعی از زوج‌درمانی است که می‌تواند به شما و همسر آینده‌تان کمک کند برای ازدواج آماده شوید. مشاوران مرکز مشاوره پزشک اول به شما دو نفر کمک می‌کنند درباره موضوعات مهم، از مسائل مالی تا کودکان، صحبت کنید تا به اتفاق نظر برسید و دلایل اختلافات آینده را پیدا کنید. هدف مشاوره ازدواج این است که به شما کمک کند یک زیربنای محکم برای ازدواج بسازید.

مشاوران مرکز مشاوره پزشک اول می‌توانند به شما کمک کنند درک بهتری از باورها، ارزش‌ها، انتظارات، انگیزه‌ها، اولویت‌ها و فعالیت‌های روزمره شریک زندگی خود داشته باشید. همچنین با شناسایی نقاط قوت و ضعف یکدیگر، انتظاراتی واقع‌بینانه داشته باشید و برای زندگی مشترک آینده برنامه‌ریزی کنید.

مشاوره فردی

در کلینیک روانشناسی ما، خدمات مشاوره فردی برای کمک به رفع نگرانی‌های زندگی، درمان بیماری‌های روانی و بهبود کیفیت زندگی مراجعه‌کنندگان با هر سنی ارائه می‌شود. مشاوران می‌توانند به درمان مشکلات ذهنی، عاطفی، فیزیکی و رفتاری کمک کنند. می‌توانید با مشاور درباره اضطراب، مشکلات مربوط به غذا خوردن، خشم، مشکلات ازدواج، اعتیاد، تجاوز، مشکلات خانوادگی و بی‌خوابی صحبت کنید و از او کمک بگیرید.

مشاور شما، رویکردی درمانی مطابق با اهداف درمانی شما پیشنهاد خواهد کرد. رویکردهای درمانی مرکز مشاوره پزشک اول شامل درمان شناختی-رفتاری، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی، روان‌درمانی بین فردی و مصاحبه انگیزشی است.

مشاوره جنسی و زناشویی (سکس تراپی)

مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی پزشک اول، برای کمک به افرادی که دارای مشکلات جنسی و زناشویی  هستند، آموزش دیده‌اند. مشاور از شما می‌خواهد مشکلات خود را شرح دهید و سپس دلیل این مشکلات را که ممکن است روانی، فیزیکی یا ترکیبی از این دو باشد، پیدا می‌کند.

شما می‌توانید خودتان به‌تنهایی به مرکز مشاوره مراجعه کنید؛ ولی، اگر مشکل شما روی همسرتان نیز تأثیر می‌گذارد، بهتر است با همسرتان به مرکز مشاوره مراجعه کنید. مشاور ممکن است از شما بخواهد کارهایی را با همسر خود انجام دهید تا مشکلات جنسی و زناشویی شما برطرف شود.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در کلینیک روانشناسی پزشک اول به والدین کمک می‌کند مهارت‌های ارزشمند فرزندپروری و ارتباطی برای استفاده با فرزندانشان را یاد بگیرند. مشاوره خانواده به جای تجربیات یکی از اعضای خانواده، روی روابط میان اعضای خانواده تمرکز می‌کند. مشاوره خانواده تنها مخصوص والدین و فرزندان نیست. پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر، همسر، دوستان، پرستاران یا هر فرد دیگری که برای خانواده مهم است، می‌تواند از خدمت مشاوره خانواده استفاده کند.

مرکز خدمات روانشناسی

مشاور مرکز مشاوره پزشک اول به افراد کمک می‌کند با یکدیگر صحبت کنند و به تفاوت‌های اعتقادی، فرهنگی و تجربیات زندگی یکدیگر احترام بگذارند. همچنین افکار و احساسات خود را در محیطی امن بیان و نیازهای یکدیگر را بهتر درک کنند. با کمک مشاوره خانواده خواهید توانست از نقاط قوت و توانایی‌های هر یک از اعضای خانواده برای ایجاد تغییراتی مثبت در زندگی خود استفاده کنید.

مشاوره کودک و نوجوان

روانشناسان کلینیک روانشناسی پزشک اول برای حل اختلافات، بهبود عملکرد در مدرسه، کاهش افسردگی و اضطراب و ایجاد روابط دوستانه بهتر به کودکان و والدین آن‌ها کمک می‌کنند. همچنین روانشناسان می‌توانند به کودکانی با مشکلات روانی یا مشکلاتی که جدی نیستند (مانند نارضایتی درباره نقل مکان به شهری جدید) کمک کنند.

مشاور و نوجوان شما برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات با یکدیگر همکاری خواهند کرد. اگر فرزند شما از چیزی رنج می‌برد یا فکر می‌کنید باید با یک مشاور صحبت کند، به احتمال زیاد، مشاوره کودک و نوجوان کلینیک روانشناسی پزشک اول به شما کمک خواهد کرد.

مشاوره زوج درمانی

برخی از زوج‌ها به علت مشاجره‌های بسیار و برخی دیگر به علت پدر و مادر شدن یا مشکلات فرزندان به کلینیک روانشناسی پزشک اول مراجعه می‌کنند. هدف مشاوره زوج‌درمانی این است که به زوج‌ها برای حل اختلافات، یادگیری مهارت‌های ارتباط مؤثر، برآوردن نیازهای یکدیگر و ایجاد روابط رضایت‌بخش کمک کند. در مشاوره زوج‌درمانی، روانشناسان ما تلاش می‌کنند چگونگی پیدایش اختلافات بین زوج‌ها را کشف کنند. سپس راه‌هایی را برای حل این اختلافات و بهبود رابطه زوج‌ها پیشنهاد می‌دهند.

مشاوران کلینیک روانشناسی پزشک اول هرگز طرف یکی از زوج‌ها را نمی‌گیرند یا به دنبال مقصر دانستن یکی از زوج‌ها برای حل مشکلات موجود نیستند. نقش آن‌ها این است که شما را در درک بهتر یکدیگر و حل اختلافاتتان راهنمایی کنند. اگر می‌خواهید تنها درباره یک موضوع خاص با مشاور صحبت کنید، مشاوره زوج‌درمانی ممکن است کوتاه‌مدت باشد. گاهی برای حل مشکلات، حتی شش ماه یا یک سال نیز کافی نیست.

مشاوره طلاق

مشاوره طلاق مرکز مشاوره پزشک اول به زوج‌ها کمک می‌کند تا احساسات پیچیده خود را درباره ازدواج و طلاق به روشی محترمانه‌تر و سازنده‌تر بیان کنند. توصیه‌های مشاور، استرس همه طرف‌های درگیر را کاهش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند مناسب‌ترین تصمیم را برای آینده خود بگیرند. در جلسه مشاوره طلاق، یاد خواهید گرفت چگونه احساسات منفی را بهتر مدیریت کنید و چگونه اختلافات را (به‌ویژه اگر فرزندانی دارید) حل کنید.

اگر نمی‌توانید مشکلات بین خود و همسرتان را به‌تنهایی حل کنید یا تصمیم گرفته‌اید طلاق بگیرید، مشاوره طلاق کلینیک روانشناسی پزشک اول می‌تواند به هر دوی شما کمک کند. مشاور طلاق به درک اشتباهات، یادگیری از آن‌ها برای موفقیت بیشتر در ازدواج آینده و ایجاد زیربنایی محکم برای شروع فصل بعدی زندگی به شما کمک خواهد کرد. همچنین مشاور به شما کمک می‌کند زندگی پس از طلاق را به‌خوبی درک کنید و توصیه‌هایی درباره این زندگی جدید به شما خواهد کرد.

مشاوره ترک اعتیاد

در اولین جلسه مشاوره ترک اعتیاد در کلینیک روانشناسی ما، مشاور سؤالاتی درباره وضعیت شغلی، خانواده و مسکن شما می‌پرسد. سپس به شما خواهد گفت کدام روش‌های درمانی برای شما مناسب است و برنامه‌ای برای ترک اعتیاد تنظیم خواهد کرد. مشاور در طول درمان کنار شما و خانواده خواهد بود و از شما حمایت خواهد کرد.

درمان اعتیاد به مواد مخدر با توجه به شرایط شما متفاوت است؛ ولی، ممکن است شامل صحبت‌درمانی، دارو، سم‌زدایی و خودیاری باشد. مشاوره ترک اعتیاد روی آموزش روش‌های جدید مقابله با میل شدید به مصرف مواد مخدر یا علل زمینه‌ای تمرکز دارد و ممکن است به‌صورت فردی یا گروهی ارائه شود.

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره

مشاوره بارداری

بارداری، زایمان و پرورش فرزند همگی می‌توانند دشوار باشند و والدین را با چالش‌های سلامتی یا مالی اجتناب‌ناپذیری روبرو کنند. مشاوره بارداری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پزشک اول می‌تواند به نگرانی‌های مادران باردار پیش و پس از زایمان کمک کند. بارداری ممکن است باعث تشدید شرایط یا افزایش نگرانی‌های زنان باردار مبتلا به بیماری‌های روانی شود؛ ولی، حمایت مشاوران ما در طول بارداری می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا احساس بهتری داشته باشند.

مشاوره بارداری در کلینیک روانشناسی ما به زنانی که دچار افسردگی یا روان‌پریشی پس از زایمان هستند نیز کمک می‌کند. همچنین به والدینی که کودک خود را از دست داده‌اند، کمک می‌کند تا با غم خود کنار بیایند و در صورت تمایل برای بارداری مجدد آماده شوند.

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی، مرکزی است که درمان‌هایی با اثربخشی اثبات‌شده ارائه می‌دهد تا افراد در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند شادتر، سالم‌تر و با رفاه بیشتر زندگی کنند. روانشناسان و مشاوران کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره پزشک اول با جدیدترین رویکردهای درمانی اثبات‌شده می‌توانند به شما کمک کنند با تمام نگرانی‌های خود خداحافظی کنید و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. ما همواره تلاش می‌کنیم رفتاری محترمانه با همه مراجعه‌کنندگان در هر سنی داشته باشیم و به عقاید آن‌ها احترام بگذاریم.

دریافت خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی از کلینیک روانشناسی پزشک اول

برای چه چیزی می‌خواهید از خدمات مشاوره‌ای کلینیک روانشناسی استفاده کنید؟ نگرانی‌های روزمره عادی یا مشکلات روانی پیچیده؟ پاسخ شما هر چه باشد، تیم روانشناسان و مشاوران ما همواره آماده هستند به شما کمک کند تا رویکرد درمانی مناسب خود را پیدا کنید. اگر می‌خواهید در بهترین کلینیک روانشناسی در تهران و زیر نظر ماهرترین متخصصان آن مجموعه درمان شوید، با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید یا به کلینک پزشک اول مراجعه کنید.